poniedziałek, 13 lutego 2012

Tosty z nutellą i bananowym pure



Kolejny pomysł na kaloryczną przekąskę zimową. Powiedzmy, że jest to moja wersja kanapki Elvisa proponowanej przez Nigellę z masłem orzechowym i bananem. U mnie zamiast masła orzechowego - nutella.



Składniki:
  • pieczywo tostowe pełnoziarniste
  • nutella
  • 2-3 dojrzałe banany
  • masło
  • toster ;-)
Przygotowanie:

Banany rozgnieść widelcem na pure i podsmażyć na maśle. Pieczywo tostowe opiec w tosterze. Gorące tosty posmarować nutellą i  bananowym pure, złożyć dwie kromki i przekroić na skos i zajadać popijając kawą z mlekiem bądź gorącą czekoladą :-) Pyszne i kaloryczne - idealne śniadanie przed szusowaniem na stoku! :-)




6 komentarzy:

  1. Hmmm...musi smakować wybornie! Bombowe sniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. solidny zastrzyk energii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z maslem orzechowym uwielbiam, z nutella jeszcze nie probowalam, ale na pewno to uczynie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm pyszne słodkości. Jeszcze lepsze z dodatkiem masła orzechowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tosty na słodko i na pewno wypróbuję Twój przepis. Ostatnio kupiłam sobie na https://duka.com/pl/agd/tostery nowy opiekacz do kanapek za pomocą którego mogę błyskawicznie przygotować swoje ulubione zapiekanki. Takie tosty są idealne na początek każdego dnia i smakują mi zwłaszcza podane razem z poranną kawą.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...